Vieringen

In de kerk HH. Martinus en Willibrorduskerk in Sappemeer is elke zondag om 10.00 uur een viering of op zaterdagavond om 19.00 uur. Om de drie maanden wordt dit gewisseld.
Op vrijdagochtend is om 9.30 uur een viering in de oude Sacristie van de kerk.
Elke dinsdagochtend is er om 9.30 uur een viering in de kapel van Huize St. Jozef in Sappemeer (Noorderstraat 142)

In de St. Bonifatiuskerk in Nieuwe Pekela is elke zaterdagavond om 19.00 uur een viering. Op de laatste zaterdag van de maand vervalt deze viering.

In de kerk van de H. Willibrordus in Oude Pekela wisselen de tijden per kwartaal:

• 1e en 3e kwartaal: zondag om 9.30 uur
  • 2e en 4e kwartaal: zondag om 11.00 uur

Op de laatste zondag van de maand is er geen viering.

In de kerk van Maria ten Hemelopneming in Veendam is elke zondag om 10.00 uur een viering of op zaterdagavond om 19.00 uur. Om de drie maanden wordt dit gewisseld.
Op woensdagavond is om 18.30 uur een viering in de kapel van Huize St. Franciscus in Veendam (Bernhardlaan 56).

In de St. Vituskerk in Winschoten wisselen de tijden per kwartaal:

• 1e en 3e kwartaal: zondag om 11.00 uur
  • 2e en 4e kwartaal: zondag om 9.30 uur

Op donderdagavond om 19.00 uur is er een viering in de kapel van de kerk.

Klik hier voor gedetailleerde informatie over de vieringen in onze kerken.